محصولات بیشترمشاهده همه

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس

۱۲۰.۵۰۰ تومان ۱۴۱.۷۰۰ تومان

(0 بررسی)
  • شربت ایمیونس ویتابیوتیکس مولتی ویتامین تخصصی تقویت سیستم ایمنی بدن
  • حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و ال کارنیتین
  • کمک به پیشگیری از ابتلا به بیماری ها
  • مناسب کودکان، افراد بزرگسال و سالمندان
  • فاقد رنگ مصنوعی، فاقد نمک، فاقد لاکتوز و فاقد مخمر
  • قابل استفاده توسط افراد گیاهخوار
  • هر بطری شربت ایمیونیس مناسب استفاده به مدت 20 تا 40 روز در کودکان می باشد.
  • هر بطری شربت immunace مناسب استفاده به مدت 10 تا 20 روز در افراد بزرگسال می باشد.

Description

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس – 200 میلی لیتر

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس Vitabiotics Immunace یکی از بهترین محصولات برای تقویت سیستم ایمنی بدن است. در فصول سرد سال و با شیوع بیماری‌های ویروسی از جمله سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا، احتمال ابتلای کودکان و نوجوانان به این بیماری‌ها افزایش پیدا می‌کند.

اما تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند که راحت‌تر بتوانید از این بیماری‌ها گذر کنید. روش‌های مختلفی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارد که اصلی‌ترین روش را می‌توان دریافت میزان کافی املاح معدنی و ریزمغذی‌ها دانست. این مواد ضروری، کمک می‌کنند که بدن در برابر ویروس‌ها و میکروب‌ها مقاومت بیشتری از خود نشان دهد و در نتیجه احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف کاهش پیدا خواهد کرد این محصول را میتوانید در دارو بانک سفارش دهید.

ویژگی ها و مواد تشکیل دهنده

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس حاوی مواد مغذی از جمله زینک و سلنیوم است که به تقویت بنیه بدن و سیستم ایمنی آن کمک می‌کنند. از دیگر مواد تشکیل‌دهنده این شربت می‌توان به ویتامین D3 اشاره کرد که نقش مهمی در بالا بردن قدرت بدن دارد. آنتی اکسیدان‌های موجود در این شربت، کمک می‌کنند که رادیکال‌های آزاد نتوانند سلول‌های سالم بدن را از بین ببرند. تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و استرس، از جمله اصلی‌ترین دلایلی هستند که باعث ورود رادیکال‌های آزاد به بدن می‌شوند.

این رادیکال‌ها باعث تخریب سلول‌های بدن می‌شوند و در نتیجه در نهایت منجر به بروز بیماری‌هایی مانند سرطان خواهند شد. اما مواد آنتی اکسیدان موجود در شربت ایمیونس ویتابیوتیکس، سرعت تخریب این رادیکال‌های آزاد را کاهش می‌دهند. از دیگر مواد موجود در این محصول می‌توان به ویتامین‌های گروه ب از جمله B2، B6 و B12 اشاره کرد.

وجود این مواد معدنی باعث می‌شود که بدن در برابر عفونت‌های محیطی و داخلی، مقاومت بالاتری از خود نشان دهد. در صورتی که سیستم ایمنی بدن تضعیف شده و نتواند در برابر عفونت‌ها و ویروس‌ها مقاومت کند، ممکن است برای مدت طولانی به بیماری‌های مختلفی دچار شوید که باعث آسیب دائمی به ارگان‌های مختلف بدن می‌شود. اما مصرف شربت ایمیونس ویتابیوتیکس از بروز این مشکلات جلوگیری می‌کند.

این محصول علاوه بر املاح یاد شده، حاوی منیزیم و منگنز هم هست که باعث افزایش انرژی و کاهش خستگی مزمن می‌شوند. این شربت فاقد مواد مضر، نگهدارنده‌های شیمیایی، نمک، لاکتوز، مخمر و رنگ مصنوعی است و به همین دلیل مصرف آن برای افراد حساس، کودکان و نوجوانان هیچ‌گونه عارضه جانبی ایجاد نخواهد کرد.

نحوه عملکرد و مصرف

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس تحت لیسانس برند ویتابیوتیکس انگلستان و در ایران تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. فرمولاسیون این شربت، حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش آزمایشگاهی است و برای بیشتر افراد مناسب است.

کودکانی که با شروع مدرسه‌ها دچار بیماری‌های ویروسی می‌شوند، با مصرف این شربت می‌توانند سیستم ایمنی قوی‌تری داشته باشند و در نتیجه کمتر به بیماری‌های مختلف مبتلا شوند. همچنین افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند با مصرف این مکمل، می‌توانند احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف را کاهش دهند.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس200 میلی‌لیتر حجم دارد و به صورت عمومی،  کودکان باید روزی دو بار و هر بار ۱.۲ تا ۱ قاشق مرباخوری پر از این شربت مصرف کنند.همچنین  توصیه می‌شود که بزرگسالان هم روزی 2 بار و هر بار ۱ تا ۲ قاشق مرباخوری پر ( ۵ تا ۱۰ میلی لیتر ) از این شربت مصرف کنند.

Additional Information

نوع محصول

شربت

گروه

سیستم ایمنی

سن مصرف

بالای 1 سال

شرکت سازنده

ویتا آریا

طعم

پرتغال لیمو

نوع محفظه

بطری شیشه ای

کشور سازنده

ایران

وبسایت مرجع

www.vitabiotics.ir

0.0 میانگین امتیاز Rated (0 نظر)

Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%
Rated
0%

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شربت ایمیونس ویتابیوتیکس”

مشخصه‌ها

circle icon فاقد گلوتن، لاکتوز، شکر، مخمر و رنگ مصنوعی

روش مصرف

طبق دستور پزشک و یا به صورت زیر:
کودکان 12-1 سال: نصف تا 1 قاشق مرباخوری، 2 بار در روز
بزرگسالان: 1 تا 2 قاشق مرباخوری، 2 بار در روز
1 قاشق مرباخوری معادل 5 میلی لیتر می باشد.

هشدار مصرف

circle icon قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. در صورت ابتلا به صرع، اختلالات تیروئید، هموکروماتوز، آلرژی به مواد غذایی و یا اجزای تشکیل دهنده فرآورده و در صورت استفاده از سایر داروها ودر دوران بارداری و شیردهی، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. بیشتر از مقدار توصیه شده مصرف نشود. این فرآورده مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد. پس از مصرف درب بطری را کاملا ببندید.

موارد مصرف

circle icon کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن

شرایط نگهداری

circle icon در دمای زیر 25 درجه سانتی گراد، در جای خشک و دور از نور نگهداری شود.
circle icon دور از دید و دسترس اطفال قرار گیرد.
circle icon پس از مصرف، درب بطری را کاملا ببندید.